se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 20 november 2010

sliten i skiten

 godmorgon äggs !

har äntligen vaknat upp efter en sådan halv lång kväll , vi åkte till hargshamn på fest igår jag tyckte faktiskt det va kul tills polisen kom och stängde ner suck ,.. tråkigt för dom som blev av med sin dricka och musiken va lite halvt kasst menmen det funkar bra ändå !
Vi åkte sedan hem till österby och min kära mor ( josefine ) älskar att sladda så vi åkte och körde hårt på vägarna , love it men jag va inte speciellt med på noterna utan jag mådde mest illa och låg i emilias knä och sov haha.. Nu ska jag gå och möta josefine och lina vid bageriet för vi ska äta frukost mums kan behövas efter en sådan natt , så seeeee yoooooou later bitches / / dorentina 


Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå, åh åh
Kan det va kärlek, åh åh
Kan det va så, åh åh
Att jag nog älskar dig ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar