se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 21 november 2011

Min brist på energi är helt makalös , orkar mig knappt utanför dörren och träffa mina fina vänner 
Igår blev en hemma kväll och jag har aldrig varit så glad över att bara stanna hemma och inte göra ett dugg, fick ett samtal på natten då jag hade somnat så jag fick besök inatt och det är alltid lika roligt när denna människa kommer över, vi ligger och skrattar oss i genom nätterna och retas med varandra ! jag har saknat dom här tiderna då vi alltid skrattade åt varandra istället för att bråka , då vi alltid va glada över att vara med varandra,. 

Idag tog jag mig i kragen och vandrade över till josefine då J hade åkt hem , så vi gick upp till stallet lite senare och tog oss en promenad med hästen sedan kom lina och hämtade oss så åkte vi hem till hennes bror och målade hans källare , jodu det va väldigt trevligt dansade galet och snackade skit ! haha 

Sleep tight , puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar