se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 13 oktober 2011

ljusen är tända ..

Hej på er , 
sitter hos J och ska snart kila iväg till österby för att vara hos mamma idag dock är det ingen hemma där så jag tänkte åka dit och bara ta hand om mig själv och min fina bebis .
Kanske skulle ta och baka lite också , är lite sugen sådär! hihi

Igår träffade jag andreas en snabbis också , vi skulle egentligen åka till pappa och hämta min tårta men det sket vi i då pappa fick mig väldigt irriterad när han ringer och tror sig veta hur det är fast han inte vet ett dugg, sånt gör mig bara så irriterad .. Så vi åkte hem till andreas en snabbis och kolla på hans nya cross kläder och sen åkte vi även och kolla på en crossbana där vi kanske håller till i helgen , det återstår och se helt enkelt !

Skulle också ha möte med skolan idag egentligen men det blev avbokat , måste ta tag i allt nu ,..

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar