se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 21 oktober 2011

känns bra ..

Hej på er ,
för en stund sen gick jag från mitt förhållande till att vara singel och jag antar att det känns bra men ändå har jag en känsla av att dränka mig själv i alkoholen som kommer flöda ikväll ,. och det är väll det jag ska göra men vi har också bestämmt att vi ska vara vänner och umgås med varandra som vänner för vi tycker det är kul att vara med varandra så det är ju någonting vi kommer fortfarande ha kvar varandra i livet ..
skulle inte skriva detta här om jag inte behövde lätta på känslorna inom mig ,..

ska ta och packa lite grejer sen kl 3 ska jag möta upp renée vid ica och sedan gå hem till henne och börja fixa oss för kvällen, ikväll blir det fest som gäller och jag hoppas hitta nån dunder fest så man kan röja som en galning !  Ska förmodligen festa hela helgen och det kommer vara galet , nu är spårarn igång igen och det kan ju inte sluta annat än illa haha :o

ska fixa liet nu , puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar