se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 15 oktober 2011

isbit rakt igenom

Godkväller på er ,
efter att ha varit i garaget i 7-8 timmar är jag genom frusen och alldeles för trött för att göra någonting annat och det va vi alla men den tröttaste av oss alla va dock andreas jag och niklas va ändå redo för äventyr men det blev inget av eftersom föraren ( bil ) va för trött , så vi får tagga till en hel grym lördag istället !

Sitter nu i lägenheten och väntar på att J ska komma hem , får se om han ens kommer hem eller om han missar bussen det lilla fyllesvinet haha !
Imorgon blir det till att åka cross om inte annat kolla på när nötterna åker , j kanske också ska åka så får se hur det går helt enkelt sen blir det till att härja som en liten tooook ! Ska verkligen inte sitta upp och ner på en träpall 2 dagar i rad , ALDRIG !

Ska ta mig en varm dusch nu sen lägga mig i sängen och mysa med mitt varma täcke , puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar