se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 7 oktober 2011

iphone fix

Hejhej ,
vakna upp hemma hos pappa av all fin musik som kommer från ungarnas munnar , hm tillslut kunde jag inte ligga still längre så jag vaknade upp och försökte vara glad och det gick ju lite sådär ! haha åkte med pappa och anna till tammen och ställde mig och jobba några timmar innan jag åkte till skolan åt även hotelfrukost , må vara det bästa på morgonen !
Är hemma nu och ska fixa lite,sen ska jag gå upp till tammen ännu en gång och åka hem med anna ska vara där ikväll igen , ska väll kanske ut och busa lite med några vänner senare ikväll !

uppdaterar mera senare , försöker fixa iphonen nu och det går ju sådär ! måste dock låsa upp den först ..

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar