se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 4 oktober 2011

i'm lost without you

jag försöker intala mig själv att det är det bästa för tillfället , jag försöker intala mig själv att det kommer bli bra och vi kommer vara tillbaka i varandras armar snarare än vi tror ..
Mitt inre orkar inte med ett farväl , inte från dig inte från den jag älskar och den som betyder så farligt mycket , det här är det bästa för ett litet tag sen kommer allt bli bra igen , kanske ännu bättre !
Vi behöver bara vara ifrån varandra ett litet tag för att uppskatta och verkligen veta vad vi har , jag har aldrig släppt så många tårar under så kort tid som jag gjort nu men ändå va det jag som började med att packa mina saker ,. om jag inte gjort det så skulle det här inte hända , jag får verkligen hoppas att det inte är slut här utan att vi bara tagit en paus ! låt oss inte vara som alla andra och låta allt ta slut bara för att , jag kommer kämpa för dig och jag vet att inte jag är den ända som är ledsen , du stog där imorse och kramade mig i evigheter du sa till mig att vi hörs snart jag tror dig och jag märkte att du var ledsen och jag märkte även igår att du va förstörd när jag satt där på sängen och grät som en galning .
När jag packade mina saker frågade du mig gång på gång vart jag skulle men jag kunde inte svara utan att gråta så jag låtsades som jag inte hörde dig för du fick inte se mig svag men jag kunde inte hålla mig så jag rusa ut i vardagsrummet satt mig soffan och började producera världens tårar det gjorde så jävla ont inom mig ! Men tillslut när jag tagit mig själv samman satt jag mig på sängen brevid dig och jag visade mig svag , jag visade mig svag för dig jag grät och du kollade rakt in i ingenting vilket du hade gjort i en timme redan helt tom i blicken , och du såg så jävla förstörd ut, jag sov på ditt bröst hela natten och du höll om mig och jag önskade att allt bara var en dröm jag , jag låg på ditt börst och tänkte att allt kommer bli bra för jag är trygg hos dig , du är den bästa för mig .. jag kommer inte vara starkt utan dig , jag kommer falla , falla så jädrans hårt ! jag kommer försöka finna glädje i dagarna , jag kommer försöka finna mig själv på vägen men det är inte över .. utan vi gör det här för varandras bästa men jag behöver dig ..
Det finns inget hejdå och verkligen inte än , det kommer bli bra igen jag kan inte hjälpa tårarna som faller ner för min kind , jag älskar dig så det gör ont !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar