se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 11 oktober 2011

I will always have you here, even when you are away

Har precis kommit in efter att varit med andreas en stund , vi har väll egentligen inte gjort så mycket utan mest pratat och umgåtts med varandra som vi brukar göra och det är ju alltid lika bra som det brukar ! guld värd .
Vi har pratat lite om i helgen då han förmodligen får hem sin cross och om det sker så blir det väll jag som kommer vara hemma hos familjen larsson och hänga och åka på crossen ofc , annars kommer vi väll bara vara och göra någonting annat kul !

Sover hos världens bästa familjen Rask inatt, och anna skjutsar mig även till skolan imorgon bitti så jag slipper ta bussen , hur skönt ? as skönt och efter det så ska jag vara med världens bästa joakim , dock kommer han nog inte vara hemma när jag kommer dit så ska se till att städa hans lägenhet efter helgens bravader ..

vill även ta och säga tack till min familj som gjort så jag fått den bästa födelsedagen på länge, jag älskar er !

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar