se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 3 oktober 2011

Hejhej 
orkade inte uppdatera igår för jag va så grymt besviken osv hände en hel del saker igår som inte ska behövs , drömmen är på god väg till att bli verklighet .. men mer om det senare !
Har faktiskt hunnit med en del idag , johanna ringde och väckte mig 11 eftersom jag skulle följa med henne till UM sen så följde jag med henne till skolan fast jag gick till simhallen och solade så är precis hem kommen därifrån och jag ska väll sätta fart med lite städning ser ut som ett helvete här hemma - igen -.. 
Senare blir det till att träffa fanny och möjligtvis renée för att prata med mera , hoppas dom får mig på bra humör ! skulle va guld värt .


Men nu ska jag ta och göra lite nytta , pussss











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar