se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 6 oktober 2011

barnkalas pågång !

Hej på er åkte hem till mamma och sov igår och fick ta avslappnings tabletter för att kunna sova , sov egentligen som en stock men när jag vakna så kändes det som jag inte hade sovit ett dugg, jag mådde illa och hade ångest varför vet jag inte !
Gick upp runt halv 1 , klädde på mig och gick upp till tammen där anna väntade på mig vi åt lite mat sen åkte vi hem till alunda för att förbereda ett barn kalas ojoj det kommer bli så bra !

Sover nog över här hos pappa ikväll känner att jag inte orkar åka hem , imorgon ska jag förmodligen vara med Linnea och bara ta det lugnt lite mys osv ! puss på er .

grattis på 7 års dagen älskade bror !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar