se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 15 september 2011

vaknat upp ur bloggkoman

Hej på er ,
har haft en utomordentlig bloggkoma men nu ska jag komma igång flitigt igen eller ja det får bli utan bilder och så iallafall 10 dagar framåt , Jocke drog iväg till Thailand idag som han längtat och skrytit om den där j*vla resan haha sötnosen men nu har han iallafall åkt sin väg och förhoppningsvis satt sig på planet för att sitta där i 14 timmar , haha stackarn ..
Är själv här hemma nu och jag som inte gillar att vara själv, kommer åka till mamma imorgon för lite myskväll med familjen och sover förmodligen över där för på lördag bär det av till uppsala på min kusins kalas hihi ..

Ikväll blir det hundkurs eller vad man ska kalla det med Mamsen och min fina bebis , har aldrig varit på någonting sånt där så det kan vara kul och se vad man gör egentligen . Efter det ska jag troligtvis göra lite bus med Fanny clevland ,..
 
puss på er !


2 kommentarer:

  1. sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget:) <3 <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

    SvaraRadera
  2. sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget:) <3 <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

    SvaraRadera