se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 21 september 2011

Tjena ,
har precis kollat på Water for elephants så jävla bra film enligt mig , det är typ 20onde gången jag kollar på den och skulle kunna sätta på den nu igen haha ..
Idag ska Johanna komma hit och sova med mig , det va på tiden att vi gjorde någonting igen hihi är verkligen hur trött som helst på att sova själv det är som att leva i en dålig skräckfilm .

Har precis duschat nu och ska väll ta och städa lite ser ut som en jävla svinstia här hemma usch , sen ska jag väll ta reda på vart resten av dagen spenderas ,.

Fredag den 30 kanske jag åker med min bror och moster till stockholm för att kolla idol live, mer om det får ni veta senare ! puss

agnes - don't go breaking my heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar