se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 5 september 2011

irriterad tjej talar ut

Hejhej .
Vaknade för en stund sen , ska snart hoppa in i duschen , fixa mig lite sen ska jag åka hem till österby en sväng och vara med Rebs , ska träffa min mamma och min älskade hund också såklart hihi !

J satt sig vid datan igår och jag sa till honom att han inte skulle spela mer för dagen och att jag skulle strypa honom om han gjorde det , vad tror ni han gör? han sätter sig vid datorn och ska börja spela så jag ringer min mamma och frågar när bussarna går hem till österby , åh jag fick svaret jag vet inte varför undrar du ? då sa jag att jag inte orkade med jocke och hans jävla spelande hela tiden eftersom han aldrig är social när han spelar osv så sa jag att jag lessnat så han hörde ,. då skrek han att han inte skulle spela och att han inte ville att jag skulle åka ;s .. blir fruktansvärt irriterad på sånt där, tänk i förväg ?!?! så jag sa det till honom att vi inte varit med varandra på hela helgen för antingen har han suttit vid datorn och spelat det där äckliga spelet eller så har han varit ute och festat ,. IRRITERAD TJEJ TALAR UT !!!! 
kan inte ni också bli irriterade på någonting liknande eller samma sak ? haha .. 
Sen satt han på en film efter vi kollat på idol, så frågar han mig as grinig om jag ens kollar på filmen eftersom jag ligger och smsar hm,. då sa jag att ja jag kollar på filmen men den verkar helt kass så är hellre inne i mobilen där det händer lite roligare saker än att kolla på en helkass film och bli uttråkad ,. hah .. menmen nog pratat !

Nej nu blir det alls fixa sig i ordning för att åka till mina kära i österbybruk , vi hörs senare ! puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar