se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 16 september 2011

glad ? hm

Hej på er !
Jag vet inte vilken humör jag är på , jag har inga känslor i kroppen just nu och det känns lite annorlunda men jag får hoppas på att jag är glad och så haha .. Ska om en stund ta och plugga lite och sedan göra det lite fint för nu är det helg mina vänner , det är helg ! hihi .

 Märke igår att jag sa två olika grejer om vad jag skulle göra idag kväll haha det va menat att jag skulle åka till mamma och ha myskväll med familjen men tyvärr blir det inte så för jag ska gå ut med Dixie imorgon ganska tidigt för J's pappa ska på möte så jag orkar inte åka tillbaka hem sent ikväll ,. det blir alltså en kväll i gimo idag med lite vänner och övriga !

jag saknar dig
puss på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar