se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 27 september 2011

dagen

Vakna ju helsicke tidigt idag iallfall för att vara mig , vaknade till runt halv 6 men låg och drog mig i sängen iallafall till 6 sen gick jag upp och hitta en sur karl i soffan ouups ! men det gjorde icke min morgon sämre , tog alla mina piller jag ska ta sen hoppa jag in i duschen snabbt som tusan , efter duschen tar jag alltid en morgon cigg ( men snart aldrig mer ) nu ska jag kila iväg till skolan och se vad som bjuds där !

Slutar nog ganska tidigt idag skulle jag tippa på , då blir det förmodligen till gymmet sen kl 3 har jag familjeterapi och efter det skulle jag förmoda att jag åker till stan och klipper mig plus köper en ny vinterjacka eller mamma bjussar på det ! hihi .. det är VERKLIGEN akut på att klippa håret , det håller på och rasar samman sen jag va blond uschuschusch ser så fruktsnvärt ut !!! icke bra dorentina ..


shorts jag fick från J som är från thailand, jag älskar dom ! går alltid runt i sådana shorts så det va perfekt av honom att köpa sånna till mig , hihi sen lite annat ! tack snutti .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar