se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 25 september 2011

äntligen klar !

Nu är jag äntligen klar med städningen , sådär efter 7-6 timmars hårt arbete .. haha men helt klart värt besväret ! Jag är en sån som alltid stökar till ännu mera vad det redan är sen när det är tillräckligt stökigt så städar jag undan det fast väldigt nogrant och bra så det blir kliniskt rent tillslut och då känns ju allting då mycket bättre och freshare ut ?! tycker ni inte hiah ..

Andreas va här också medans jag städade , han satt mest och kolla på bilar vid datorn men jag klandrar han inte för det för han behöver sig en egen bil ! haha
Jag kan säga helt ärligt att jag städat som en gris idag och bilder kommer helt klart , dock har jag inga innan jag börja städa men ni kan tänka er allt huller om buller och saker på hela golvet , okej ?! 

Det kommer också en bild nu vad andreas höll på med här , hah jag måste tacka han för allting ! det är verkligen en vän alla behöver det ska gudarna veta .. evigt tacksam om inte han fanns skulle jag hänga i tak kronan imorgon när hjärtat kommer hem , haha ! 

Är ni redo för bilder ?!?!!?!




Någon idiot på festen förra fredagen hade slått sönder våran parabol, så andreas fixade mig en ny utan massa bucklor och shit , tack världens bästa andreas för det !


känner att jag har varit så jävla duktig,  så nu ska jag faktiskt hoppa in i en varm dusch göra mig lite fresh osv sen ska jag lägga mig i en nybäddad säng det må ju vara det bästa som finns , eller hur ? ;)
Säger godnatt till er nu och jag längtar tills imorgon bitti då världens bästa kommer hem och lägger sig brevid mig i sängen på morgonen ( kramar om mig )  eftersom han kommer hem väldigt tidigt åååh äntligen kommer min snuffi hem , men dock kommer han inte leva imorgon , jag är ju tvungen att döda honom för han åkte iväg och lämna mig hemma .. hahahah !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar