se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 20 augusti 2011

vaknat upp ur koman

Hejsan hoppsan kerstin !
inte bloggat någonting efter kryssningen , jag har legat i koma och varit hela jävla bortom flötet men nu är jag tillbaka och lever livet som aldrig förr , skolan har börjat men för mig börjar den igen på onsdag då våra cheman är klara så vi kan sätta igång med arbetet och jobba på hårdare än någonsin det är vad jag tänker göra iallafall !

Igår hade jag och Johanna lite av en myskväll med filmer och ja filmer haha, efter ett tag runt tolv? fick jag ett sms av hjärtat att vi skulle hålla i hattarna för dom kommer nu, så mitt i våran mysiga film stund så klampar grabbarna in och sätter sig ner för att börja dricka, så jag tog med mig spritflaskan och Johanna ut en sväng men det varade inte länge eftersom det regnade och hade sig så jag gick snabbt tillbaka och fick sitta där själv med killarna och dricka en aning , usch vi hade oss en snusk grogg !!

Vaknade tidigit idag för jag ska till stan och handla lite mat osv, Nippe och Jocke har dunkat musik hela morgonen så jag är på topp är glad och lycklig bättre än så kan det inte bli !
Det va ju planerat att jag skulle till terassen på bartömning idag men blir nog till att byta ut det mot en myskväll med familjen , jag är ju nästan aldrig här längre så blir till att prioritera det istället för drickandet för en gångs skull, kan ju vara skönt med lite omväxling !
Hoppas ni alla får en underbar dag och kväll i det mysiga regnet , puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar