se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 12 augusti 2011

vakna i tid ?

Godmorgon !
vakna tidigare än vanligt vilket kanske är bra , har mycket att göra idag faktiskt hihi ett litet bus som ni kommer få se sen , sen hade jag tänkt städa lite innan vi ska åka till mamma på kräftskiva , guud så jag längtat ! älskar kräftor .. haha och nu är väll den rätta tiden för det också ?

På lördag är det eldfesten , men jag har ett jävla dilemma om jag ska gå är bra sugen på att dricka iallafall men pojken vill att jag ska vara hemma med honom och ha det mysigt , haha men det suger verkligen i sprit tarmen !! får se hur jag gör helt enkelt , men det skulle inte sitta helt fel ! ;)

nej nu är det dags att göra lite nytta , hörs sen ! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar