se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 6 augusti 2011

tråkig lista om sig själv

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? -hm ..
har du varit kär i någon? - yes
är du kär just nu? jaa

Tio frågor om dig själv fullständigt namn? - Dorentina Amanda Nathalie Tarnanen Rask
när fyller du år? - 11 oktober
några piercingar? - tungan , bröstvårtan , öronen
vad har du på dig just nu? -mjukiskläder
vilken årstid är bäst? - sommar helt klart
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -solen skiner och man vaknar upp med den man tycker om
 vad tycker du mest om hos dig själv? -  eeh , haha ingen aning
vad är du bra på? -nått finns det säkert
vem älskar du mest på denna jorden? - Familj ofc
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  aldrig

10 frågor om dina vänner 
vem vet allt om dig? - ingen vet nog allt om mig , men den som vet mest just nu är nog Johanna
vem är den roligaste av dina vänner? - finns ett par stycken
vem är snyggast av dina vänner? -  har inga fula vänner
vem är mest partyprisse? - Jag är ju min egna vän , så måste säga mig själv ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - J
vem av dina vänner är mest "evil"? - hah skulle nog säga att ingen va det, det är nog mig själv på den också

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? -förut min bror , men nu skulle jag säga min moster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej
vem är farligast i din familj? - jag LÄTT ! ... haha
vem ser roligast ut i din familj? -mimer
vem är coolast? - vem tror ni ?
har ni något husdjur? -  yess
vem har du mest gemensamt med? - min moster
vem står för underhållningen? - ..
vem sover du oftast med? - i min familj ? ingen
roligaste kvällen med familjemedlem? - minns inte

10 frågor om idag
vad har du gjort? -sovit , träffat alexander en stund och suttit här
har du varit glad idag? - nja , lite halvt seeeg
Har du varit ledsen idag? -  nej
har du gjort något bra idag? -har inte hunnit med någonting sånt än !
vad ska du göra nu? - duscha och börja fixa mig inför kvällen
har du gjort något dåligt idag? - skulle jag inte säga
vad har du ätit idag? - makaroner.
har du duschat idag? - alldeles strax
är du trött nu? - som tusan
vad händer imorn?-  sova ut efter en veckas festande.

SKOLAN
Går du i skolan? - japp
Har du varit i skolan idag? - nej , det är sommarlov ?

ANNAT
Hur mår du just nu? - seg
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja
Har du piercat dig? - naveln , näsan , läppen , öronen , bröstvårtan ?

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - inte ett dugg
Vad är klockan nu just nu? -15.38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook

FAMILJ 
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - onsdags
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - flera månader sen

ÖVRIGT 
Gillar du punk? -nejnejnej
Har du sminkat dig idag? - ne
Isåfall, vad för smink? -

KÄRLEK
Är du kär just nu? helt klart :)
Har du kysst någon idag? - nope
Har du ett förhållande? - yes
När går gränsen vid otrohet? - kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? - ne
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej?
Är du romantisk? - har mina stunder ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - ne
Är du svårflörtad? - ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första riktiga flickvän/pojkvän? -
Hur länge höll det? - 
Har du lekt med någons känslor? - vet inte
Hur länge var ditt kortaste? -
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej!!
Är du en bra pojk/flickvän? - ja klart jag är ;)
Vem sov du senast bredvid ? - joakim såklart
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - haha ne
När fick du din första kyss?- kommer inte ihåg
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte riktigt
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -Absolut inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar