se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 2 augusti 2011

till the world ends

Hej babeees!
Va ute på festande igår mitt ute på landet men det va trevliga människor och speckat med god dricka så det va en hej dundrande kväll , asbra dock fick jag nog i mig lite för mycket dricka och så fort jocke kom genom dörren så skrek han att jag stank sprit (?) hihih inte mitt fel !! haha .
Jag prata nog sönder J inatt och jag berättade även om att vi hade spöken i lägenheten och han vart helt tokig och bad mig att inte prata om det , för isf skulle han sälja den på engång ;o ouups ! men elak som jag va fortsatte jag haha.

Så ja , jag kunde ha mått bättre idag men jag fick ju en pigg kille som kom och hoppa på mig i morse och fråga vad jag ville ha till frukost hihi , så jag är ju glad iallafall ! hah
När J har kommit hem från stan ska vi ta och fixa oss lite sen dra till Österbybruk till mamsen och familjen för att äta grekisk sallad och umgås , hur mysigt som helst ..
Vi skulle egentligen åkt till rättvik idag men ja det är ju någon som har aaaaaaas tråkiga kompisar som fegar ur på allt , suck .. haha men det funkar nog ändå eftersom båtveckan börjar imorgon babes ! ;) wooopwooop .. taggad till tusan

Ska ta och diska nu duktig som jag är , pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar