se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 22 augusti 2011

namnet va rask .

Tjenis penis!
va med raska steg påväg till skolan alldeles nyss sen när jag hade gått halva vägen blev jag så irriterad att jag gick tillbaka med ännu raskare steg ,.
Idag va planen att göra pannkakor med Johanna men nu har jag inge lust med det heller, tror jag kanske kilar ut en sväng sen och träffar Cleve syskonen om dom inte ska göra någonting annat vill säga !

På onsdag börjar skolan som sagt och jag har så jävla tråkigt hemma under tiden tills skolan börjar , finns ingenting att göra om dagarna ? alla andra går i skolan eller jobbar .. så grymt rastlös usch !
Hatar att inte ha någonting att göra det får mitt spralliga humör att sjunka till botten, men i helgen blir det party så man får tagga till det redan nu ;) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar