se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 14 augusti 2011

ingen rubrik

Hejhej ! 
har varken haft tid , lust eller ork för att blogga idag , som tidigast vakna jag kl 6 på morgonen och hade jätte svårt att somna om men det gick tillslut iallafall ! varför vaknar man alltid så himla tidigt när man druckit ?? :s

Jag har haft full rulle nu på kvälls kvisten , vi har varit hos lina och hämtat alla mina saker och hållt på med det, nu sitter jag hos mamma och försöker fördriva tiden en aning för att ta bussen hem till gimo för möta upp Johanna för hon ska nämligen få lite kläder jag inte har användning av längre, sen ska jag lägga mig och mysa med bästa .. Imorgon bär det av till Stockholm för kryssning med väldigt bra människor, så jag antar att jag måste packa också för den delen och det kan ju ta halva natten??! eftersom man aldrig vet vad man ska ha med sig och vi tjejer ska ju alltid ha halva garderoben med oss ;) typiskt !! haha... 
Mer om kryssningen berättar jag om imorgon , puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar