se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 24 augusti 2011

första skoldagen avklarad

Hej sötnosar !
vill börja med att säga att det gick kungligt i skolan hihi fast måste faktiskt säga SUCK till er i min klass som är som deg klumpar , inte ett dugg roliga eller spralliga alls .. haha
Johanna är här och vi gjorde pannkakor för en stund sen vilket jag inte är speciellt bra på så socker toppen gjorde smeten sen skulle jag ge mig fan på att göra pannkakorna vilket gick hm, bra ?! nja, smet över hela köket osv menmen vafan man måste lära sig någon gång ;) 
men till mitt försvar så är jag faktiskt inte nån höjdare i köket över huvudtaget , ingen har lärt mig ..

Imorgon är det löning för er som jobbar och studiebidrag för oss som går i skolan , kan inte bli bättre såhär perfekt till helgen ?
Så imorgon ska jag första såklart gå i skolan , sen tillbringar jag resten av dagen i stan med Johanna och har lite mysigt , det är lite saker som måste inhandlas tills helgen , vi hörs mera sen pusss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar