se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 3 augusti 2011

familje mys

Varit hos min underbara familj idag och ätit god mat och haft det allmänt trevligt, det blev Johanna som följde med istället för Jocke eftersom han skulle iväg och bada tunna och så helt plösligt menmen va lika trevligt för det , men märker verkligen att man inte är hemma så ofta för stämningen blir mycket trevligare och om inte socialare ! hihi ;)
Vi kom hem runt halv 11 då satt jag och Johanna på en film här hemma , dock va hon tvungen att åka hem tidigt för en dag på stan imorgon väntar för oss båda , men tyvärr inte tillsammans !
Imorgon tillbringar jag min dag med mamma i uppsala , det är shopping som står på listan vilket alltid är lika kul synd bara att jag är tvungen att gå upp så mycket tidigare än vad jag brukar haha .. suck

Ska lägga mig på soffan och kolla på film nu så vi hörs imorgon pussspusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar