se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 25 juli 2011

vart är nykeln ? kvar i lägenheten

Någonting väldigt roligt som hände oss nyss , haha skulle fylla på mobilen så jag gick till turk för att köpa pengar till telefonen , sen när jag kom upp till lägenheten idag insåg jag att det fattades 2 siffror på koden så vi gick tillbaka till turk för att be dom om en ny , men vad tror ni händer ? jag hade självklart inte tagit med mig nyklarna och eftersom vi bor i lägenhet så måste man ju ha nyklar för att ta sig in i porten , men hade som sagt glömt nyklarna så vi kom inte in i porten haha Jocke är ju inte hemma heller så han kunde inte öppna , så vi hade planerat att börja klättra men då insåg vi att jockes pappa satt och kolla på tv så vi kasta sten på hans fönster så han va gullig och slängde ner nyklarna *!!! TACK FÖR DEEEEEEEEEE hahahah vilka äventyr orkar verkligeni nte berätta allt som hände under den tiden ,.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar