se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 15 juli 2011

transformers 3

Hej igen snyggingar ,
känner att jag är på jävligt bra humör idag och det ska gudarna tackas för , så tack .
Jag satt och kolla på massa trailers på sf eftersom jag va sugen på bio idag istället för fest, kände att det inte va så kul att va ute på fest i detta väder det ser ifs ut att klarna upp ganska ordentligen men ändå !
så satt jag iallafall och kolla på trailers och då klampa jocke hem med världens gladaste humör och kom fram till mig vid datorn och fråga om jag ville kolla på den idag så ja ikväll ska vi på Transformers 3, kan bli jädrans skoj. :D hihi . Vi ska dock inte in själva utan , Johanna och Kenneth ska också med och med det menar jag att det inte blir en tråkig stund ikväll haha hur bra ? asbra ! 

Johanna kom precis hit den lilla flugan , så ska ta och fixa mig snart sen ska vi väll busa lite och kolla på film tills vi ska åka ikväll . Har en del att göra faktiskt , så jag hoppas ni får världens bästa början på helgen ! hörs när jag kommer hem , pussssss
har ni sätt den förresten, är den bra ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar