se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 18 juli 2011

måndag

Hejsan ! 
Vaknade ganska sent idag och runt 2 kom Jocke hem och fråga om jag skulle med och lasta av massa grejer från jobbar bilen , hade ingenting annat att göra så jag följde med och då kom jag på att det yrket inte passa för mig för fy i helvete vad tungt det va att bära massa ställnings pinnar, plattformar osv ... så Jocke fick ju självklart göra det mesta men jag hjälpte ju till lite iallafall (a) hihi , tyckte mest det va kul att se en sexig karl i arbetskläder jammi ! haha
Johanna ringde för en stund sen och sa att vi skulle komma över och äta hos dom idag runt 5 så nu sitter jag här i hennes rum och leker lite med datan , vi åkte hit tidigare eftersom Jocke skulle hjälpa till att bygga panel eller vad det nu är på garaget . hih
Idag står det grillat på menyn och det är ju alltid lika gott , efter det så följer Johanna med oss hem för hon ska nämligen sova hos oss för vi ska nämligen upp väldigt tidigt imorgon så ikväll blir det film mys wiihoho .
pussssss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar