se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 25 juli 2011

i will fight for my right

Tjena ! 
hade en helt världelös dag igår så hade varken ork till bloggning , data , tv eller någonting sånt låg mest i sängen och sov , jag pratade inte med J på hela dagen, igår spelades någonting upp i mitt huvud hela dagen som fick mig psykad och det är en av anledningarna att jag inte pratade med honom på hela dagen men tillslut fick jag nog och behövde närhet , han hade ju trotts allt försökt pratat med mig hela dagen osv så jag gick och satt mig i hans knä och sa att jag inte orkade vara sur längre . Jag va trött på att inte prata med den jag tycker om , trött på att se videon spelas om och om i mitt huvud , trött på att hon vill åt någonting som inte är hennes , trött på att bry mig , bara så jävla trött trött trött .

Så igår kväll fick vi lite tid med varandra innan han åkte iväg imorse iallafall , imorse kom han och va mysig med mig i sängen lite grann sådär åh ville verkligen inte att han skulle åka ! buhu haha . Jag har lägenheten helt själv och jag hatar att vara ensam så lite senare idag kilar jag över till Johanna och Denise som också är själva hemma och har filmkväll med dom !
men innan det måste det städas här i lägenheten osv för såhär äckligt kan det inte se ut , neppnepp .
Ska hoppa in i dushen nu och sen stila till det lite , pussssss 
oidkbbhöl - hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar