se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 16 juli 2011

hem kommen

Hejsan hoppasn ! 
nu är jag hemma från stan , haft en jätte trevlig dag med Johanna och hennes mamma även J's mamma hihi jätte söt och snäll ,. Vi åt mat och dom shoppade på som galningar , jag hade väldigt trevligt iallafall.
Nu är man hemma och funderar lite på ikväll , försöker planera lite men det funkar inte så bra kanske haha , men ska försöka fixa lite inför ikväll och så !
Någonting jag ska kila iväg och göra alldeles på pricken nu är ju NOPPA ÖGONBRYNA vill jag lova , fyfan vad dom ser hemska ut för tillfället jag har nog aldrig låtit dom vara såhär bushiga , det märks att man börjar bli alldeles för bekväm fy skäms dorentina ! inte bra . haha

Kvällen spenderas antingen i Östhammar på fest , i lägenheten på fest eller så kanske vi till och med kilar iväg till stan och röjer ! vi får se helt enkelt , hoppas ni har planerat eran lördag lite bättre än vad jag har planerat min hih . pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar