se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 29 juli 2011

äntligen

Heeeeeeeeej !
har haft fullt upp hela morgonen , min älskade hund va inte så himla älskad imorse kan jag lova den kom och väckte mig runt 8 suck , efter det gick jag och la mig i sängen och försökte somna om men då kommer den rusande upp i sängen och jag fick absolut ingen egen stund alls haha , det är bra ansträngande att ha hund vill jag lova, runt 11 imorse fick jag nog och då runt halv 1 åkte jag och lämna tillbaka honom hos mammsen , visst han hade sina lugna och mysiga stunder men ungefär 95 % av tiden va han hyper haha inte bra .. nog pratat om det

Jag har precis dushat , har hunnit städat idag också och snart kommer Joakim hem hah I misss him :'( buhu , men det är ju underbart att han kommer hem idag iallafall alltså blir det inget festande för mig idag vi ska nog bara kolla på film och ta det lugnt , vad brukar man göra när man inte sätts på en vecka ungefär ? ;)) haihih .
Imorgon blir det fest för hela slanten , blir förfest i Östhammar hos någon felicia och sen vidare till Öregrund , hah ska få J till systemet imorgon också inhandla lite alkohol tills båtveckan ;) då blir det verkligen fullt ös hela veckan , hhah älskare !
Ska kila iväg en sväng nu , måste föna håret och smörja mig osv girl stuff you know ;D pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar