se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 21 juni 2011

tankar som talar

Har suttit ute ungefär en timme tänkt på allt som händer nu och vad jag ska göra åt allting , ibland är det skönt att bara sitta och tänka på allting när alla gått och lagt sig , när det är tyst och stilla. När man inte ens hör ljudet av vinden, det är då jag brukar sitta ute i min ensamhet och tänka .. Det är då jag alltid får dom klokaste svaren av mig själv , jag har kommit fram till några resultat idag , då jag tror att det kommer bli lättast för mig och mina vänner !
Vad jag kommit fram till får ni veta imorgon , har ingen lust att skriva ut det i bloggen just för detta tillfälle, är helt slut av mina egna tankar och känslor. Helt utmattad av situationen jag lever i just nu,.

Lägger mig i sängen för några sekunder och bara blundar , så hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar