se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 17 maj 2011

uppe med tuppen

Godmorgon på er alla .
Jag är uppe väldigt tidigt idag för att vara mig själv , den dagen jag sover som skönast och djupast på 2 veckor ska jag gå upp tidigt och kila iväg på möte , suck !
J drog till jobbet tidigt imorse och jag vaknade inte ens då kan man förstå hur djupt jag sov för när den där klumpedunsen är i farten så vaknar hela huset haha, han skrev ett sms imorse om att jag tydligen skulle vakna hah för er som hört BB låten vakna nuuuuu , så förstår ni vad hela smset gick ut på hah !

Om ett tag ska jag ta mig till bussen och åka hem till Österbybruk för att ha möte , efter mötet ska jag vara så hurtig att jag ska ut och springa tack för deeeeeee, duschen osv efter såklart .
Ska nog umgås med mina älskade vänner innan jag åker till J igen .


Hejdå snyygggggings . pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar