se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 1 april 2011

jag samlar mitt mod och kämpar emot .

Hola amigos .
Sitter nu här nyvaken och trött , skolan ringde för en stund sen och berättade att jag inte skulle komma in och skriva mitt nationella prov idag utan att jag ska göra det när alla andra göra det , taaaaaack för det .
Ringde och pratade med lina för en stund sen och jag berättade för henne glatt att jag skulle ut och springa en sväng men då kom hon med förslaget att hon tyckte att jag skulle gå till henne och eftersom det är ganska långt dit så tänker jag om en stund sätta på mig skorna och promenera raskt till na så hon slipper vara ensam , hon börjar jobba kl 4 och jobbar sedan till kl 9 så jag kommer vara ensam den tiden och då funderar jag på om jag ska höra av mig till pappsi och fråga om han behöver hjälp till 9 ungefär .

Idag åker vår tredje familjemedlem , min tvilling josefine hon åker iväg till Solna och jag kunde tyvärr inte åka med eftersom jag har ont om pengar just nu och om jag skulle åkt så skulle lina fått vara kvar här hemma alldeles själv i helgen så jag bestämde mig för att vara hemma istället och åka nån annan gång . 
VI får se vad kvällen går ut på men det blir säkert toppen , pussss .

igår va en väldigt oseriös dag . ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar