se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 4 april 2011

Idag är det den 4 april och ingenting speciellt händer , det är måndag och skola för dom flesta men inte för mig eftersom jag pluggar hemma som ett ensamt litet sär barn haha nej men ungefär men ja det funkar ju så är glad för det iallafall ! och anledningen till att jag pluggar hemma är för jag ska klara av detta cp år och kunna gå ett vanligt program efter sommaren och inte på iv igen . Jag lyckas jag lyckas jag lyckas .

I lördags va vi i tuna och ja det va ju ganska kul ändå förutom att jag vart lite smått förbannad men det gick ju bra med dom där bra människorna jag va med , tack för de . Vi åkte iväg till alunda senare och va hos marcus jansson och ja det va ju som det va , haha.

Igår kom våran älskling hem och ja hon prata som en stockholmare gud vad dialekter smittar men jag ska väll egentligen inte klaga på henne när hon kommer hem och pratar så efter hon bara vart där en helg eftersom jag pratar så hela tiden men det har jag gjort hela mitt liv så det är nått dom får stå ut med ;) hah men eftersom hon klagat på mig klarar jag självklart tillbaka när hon pratar likadant ! love this .
Det va awesome att hon kom hem igår för jag har saknat henne väldigt mycket , vi va hos lina och kolla på en film lite senare och bara umgicks . i love u guys eller i detta girls .



Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar