se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 7 april 2011

Hemma från stan

Hejsansvejsan , 
kom hem från stan för en stund sen och det vart lite handlande på stan är nämligen 2 solglasögon & 2 läckra ringar rikare , känns bra känns, bra nu inför sommaren och det härliga vädret när solen skiner och lyser så underbart fint !
förövring så hände det en skum grej för mig och min kompis idag när vi va inne på HM och Donken , det va nämligen en brutta som stirra på mig hela tiden och förföljde mig vart jag än gick och hon prata även i telefon & det va också en skin head som gjorde samma sak som också prata i telefon , så jag vart ju fruktansvärt rädd och bestämde mig för att nästa gång dom stirra så förjävligt skulle jag gå fram och fråga vad fan dom ville ?!? men då försvann dom helt plötsligt , vilket va både skönt men underligt ! men tack för deee iallafall att dom gav sig av tillslut ..

Jag och min kompis besökte även min älskade Josefines jobb och jag plocka på mig massa broschyrer och sådant eftersom jag ska tatuera ögonbryna när min lön blir tillräckligt hög osv , hoppas det sker snarast !
Ska sätta igång att jobba stenhårt nu inför sommaren och även i sommar så man kan göra massa roligheter som planerat .
Träffade även Daniel och hans bror en sväng när vi ändå va i uppsala , vi planerade också att festa imorgon så hoppas det blir bra och speciellt kul .
Förövrigt en as bra dag på stan , ;)   

Nu ska jag sätta igång med pluggningen , har ju trots allt nationella imorgon och även matte prov så vi hörs !
pussss .  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar