se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 15 april 2011

humöret är på topp , det går bra nu !

Godmorgon solstrålar !
Idag är mitt humör på topp , alldeles underbart sådär innan man ska iväg och jobba några timmar .
Synd att man inte jobbade ute så man kunde få lite sol på samma gång , men nej ska stå i ett grymt varmt kök och jobba istället , men det får inte mitt humör att sjunka till det sämre ! nejnejnej . 
Är super glad idag , vilket jag hoppas ni också är annars vore det ju synd menar det är underbart väder , det är fredag, fredagen då påsklovet börjar , känns som ingenting kan gå fel idag ! love it .

Ska gå iväg till banken snart och hämta ut mitt kort efter gårdagens händelse, urk på swedbank !
Jag börjar jobba kl 11 så det känns skönt , att få lite pengar och kunna spendera och köpa saker , det är ju trotts allt sista snart ;) då måste man va laddad med nya saker !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar