se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 9 april 2011

dance when you feel the rhythm

Godmorgon eller någe liknande .
Sitter här just nu och försöker leta upp någonting roligt till ikväll , nån fest eller liknande,  nån som vet någonting ?
har precis varit ut med hunden och ja han blir bara större och större min lilla bebis , så fin.
Josefine vill ut på promenad för det är så fint väder men jag tror verkligen inte jag orkar det just nu har inga bekväma kläder hemma och mina ben är helt slut, så tror jag skippar det och ringer lina snart så vi alla 3 kan hitta på busigheter istället , iallafall tills hon börjar jobba !
Jag är ganska trött och hängig idag ska ni veta och ni kommer nu få veta varför , yeee .

Igår runt 22.00 åkte jag och mina fina vänner till uppsala för att festa hos Daniel och ja det va väll kul men i början kändes det lite stelt vilket man egentligen kan tänka sig eftersom det va en ex vän där som det har varit lite knivigt mellan eller vad man ska säga !? men det ordna upp sig ganska snart och vi prata och hade kul precis som vilka människor som helst , awesome !
Vi prata , drack , dansa och hade det allmänt kul som man ska ha på en hemma fest .
Tummen upp på gårdagen iallafall , väldigt sköna människor vilket alltid är ett stort plus , yeye .












lite bilder från igår . have fun , puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar