se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 23 april 2011

awesome kväll påväg

Hej igen .
Sitter här och taggar galet med massa sommar musik och bara älskar allt med denna dag , känner på mig att denna dag kommer bli helt jävla perfekt , bara för att jag säger så kommer det bli kepprätt åt helvete haha! men nej . Ska ha en bäst dag med mina kära vänner och nått som är plus i kanten idag är att mitt hår blir ett steg blondare ! love it .
Man kan inte annat än att älska denna sommar värme , helt underbart .
Trotts att jag kom hem 4 imorse och vakna runt 10 så är jag väldigt glad och pigg ! så ikväll kör vi fullt ut .

Runt 5 ska jag nog kila iväg till josefine , eller möta henne vid affären helt enkelt sen ska vi gå vidare och köpa dricka efter det blir det hem till henne färga håret , fixa allt inför kvällen ! 
vi ska faktiskt testa någonting nytt idag , vi ska nämligen göra jordgubbs shottar ,  har ni någonsin gjort det tidigare ?
man smälter jordgubbar så dom krossas , sen så häller man i sprit där har ni en enkel jordgubbs shot mina vänner , ni lär testa ! awesome .




vi får se hur kvällen slutar helt enkelt , hörs ! pusssss
känner ni ruset? Fest i hela huset! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar