se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 2 mars 2011

yeah

Hejhej.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu förutom att jag längtar grymt tills imorgon , längtar till att sitta i en bil i 14 timmar haha tror ni ? aldrig , hah . Längtar tills imorgon för vi hämtar min lilla hundis kommer bli grymt mysigt .
Varit en lång dag vill jag lova, nu vill jag bara att den ska vara över . 

Har inte gjort så mycket idag faktiskt utan har mest bara varit hemma och lite grann på tammen också hälsat på min låtsas mamma som bara är alldeles för söt ibland , big love till henne .
Jojuste hah jag går verkligen in i rollen som hundägare fan har suttit och läst en hundbok hela eftermiddagen också haha hur illa kan det bli ? x) suck haha.
Nu sitter jag bara här som ett fån upp och ner hade tänkt kolla lite kläder och så , kanske hittar nått snyggt vem vet ? jag vet . haha nått finns det alltid .

Vi får höras imorgon orkar inte mer nu , pusss /dorentinarask.

Jag kan inte ljuga för dig du känner mig alldeles för väl .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar