se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 31 mars 2011

sommar ångest .

Jag vill ha sommar och jag vill ha sommar nu , då allt är underbart allt är perfekt man kan leva livet, vara ute hela nätterna och aldrig frysa !
Man kan festa dagarna igenom och man tröttnar aldrig , man kan göra precis vad som helst och göra det hur länge som helst för det finns inga tider ingenting att passa upp till man är bara sig själv och lever inte upp till nån annans förväntningar . Min sommar ska vara perfekt , göra allt det där vi har pratat om sen förra årets sommar precis slutade , det här kommer bli underbart bara sommarn kan komma nu !

Jag får ångest när jag kollar upp i himlen och ser den vackra blå sommar himlen sen kollar man ner och ser att det fortfarande finns snö på backen , ångestångestångest . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar