se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 2 februari 2011

this years love

hej får ursäkta min dåliga uppdatering folk klagar hah .

Iallafall kan ta lite snabbt vad jag hållt på med dom här dagarna jag inte bloggat .

Lördags - varit med josefine & lina drack, åkte till östhammar en snabbis som ett slut på den dagen va vi på en liten fest i gimo med trevliga människor , kom hem kl halv 6 på morgonen.
Söndags - Minns inte vad jag gjorde i söndags men antar att jag va med lina och josefine, juste sov hos josefine.
Måndags - Vaknade upp hos josefine och insåg att jag försovit mig rejält till skolan så sket i att åka dit , fick punka på linas bil, på kvällen kom grabbarna från märsta helt oväntat va med oss iallafall , trevligt.
Igår - Gick i skolan , senare kom killarna från märsta igen och va helt spårade med oss . trodde inte att det fanns såna människor som är lika galna som oss men tydligen ! dom är gryma haha .

Alldeles strax ska jag klä på mig och möta upp josefine , vi ska till lina och hjälpa henne att städa för på fredag blir det röj hos henne med märsta boysen ! kommer bli awesome .
Vet inte alls vad vi ska hitta på senare men nått blir det alltid .

Vill påpeka att jag älskar mina tjejer !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar