se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 21 februari 2011

this is my life

hejhej nötter och kastruller " utropstecken"

Nu har jag precis varit och idrottat lite med min familj och mina två snygga vänner , vi hade hyrt sporthallen och det va grymt mysigt . Jag och josefine körde lite träning så gjorde också lina sen chilla vi bara och flamsa som bara vi kan ! awesome.
Lite senare idag ska jag åka till min älskade moster i Gävle och umgås sover över där tills imorgon då jag och josefine ska till uppsala , juste josefine kanske följer med till Gävle och träffar min braiga moster fy så mysigt det kommer bli har inte träffat dom krabaterna på länge , så det kommer bli jätte kul faktiskt ..

Igår kom mina brudar och överaska mig när jag satt och dansa framför datorn hah lite pinsamt kanske men så grymt kul att dom bara kommer sådär och gör mig glad, hihi !
Vi satt iallafall uppe i mitt rum och myste igår och lina sminka mig som en "fjortisbimbo" och en " överklass " typ vart faktiskt lite roligt , ni får se bild sen!
Sen börja det spöka i lurarna och vi vart jävligt irriterade så vi tankade bilen och åkte på road trip först till gimo sedan till alunda för att prata lite med RA ,.

ps , rök aldrig efter ni idrottat , jag sitter och hostar som ett as usch inge vidare ..
fjortis bimbo ! haha.

allt för denna gång , xoxo / dorentinarask .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar