se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 23 februari 2011

starta aldrig någonting du inte kan avsluta

Godnatt pappskallar , 
lina och josefine drog precis vi har haft en fart fylld kväll/natt tillsammans i mitt rum, kvällen har bidragit med både ont och gott men vad gör man ? ingenting egentligen . 
Har pratat lite med emil och helt ärligt så vet jag inte om jag vill lära känna den människan på nytt igen för han beter sig verkligen inte bra alls , så jag får se helt enkelt , om hans ord stämmer så kommer han hit på lördag då ska jag ta han i örat och prata lite vett med honom kan han verkligen behöva tycker ni inte ? det gör jag hihi ! eller känna på nytt och nytt kanske jag inte ska säga egentligen eftersom jag känner honom redan men om jag vill fortsätta att känna honom kanske låter bättre (y) ja vi säger så iallafall . Men det åter står att se iallafall , yesyes .

säger godnatt till er nu kära läsare , pussss / dorentinarask

ni får en väldigt smickrande bild på mig som en godnatt puss -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar