se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 25 februari 2011

slut som artist !

Godmorgon alla utmattade och sega ! hah

anledning till min utmattade grej kanske ni förstår själva ;) jag är väldigt trött och slut idag efter en galen kväll/natt och om jag får säga det själv så har jag grymt j*vla ont i mina fötter idag ,haha svullna som båtar usch icke bra alls . Frågan är vad jag gör vaken nu ? det är inte mänskligt att vara vaken vid 12 om man heter Dorentina Rask NEJ inte ett dugg mänskligt haha men skyller inte på nån annan än den där " människan " haha ;) , då kanske ni undrar varför jag säger människan och inte hans namn så är anledningen att jag tror han stör sig lite på att jag säger just människan hah alltså blir det mycket roligare att säga så , ni får stååååå ut helt enkelt . i know you like it !

Nu kanske det är så att ni vill veta lite om gårdagen och visst ska ni få göra det, josefine och jag kom in till stan runt 9 och vi va grymt trötta på buss resan in och man kan ju verkligen ställa sig den frågan att vilka fan är tillgängliga till att köra buss :p hah vi höll fan på att dö lite smått där !
När vi väll kommit fram så gick vi en liten tur och hoppades på att kön inte va allt för lång och ja den va inte så lång men ändå inte så kort kom in inom 40 minuter iallafall så det va sköööööönt , yes .
När vi väl va där inne så skaka vi as och hade grymt kul , vi va vip och hade det kul med alla b-kändisar haha josefine va helt galen såg ut som en liten stalker som sprang omkring man kan ju fundera vart den riktiga josefine hade tagit vägen , ville ge henne en smäll och säga JORDEN ANROPAR JOSEFINE WAHLSTRAND ! haha . galet ! 
drog hem runt 1 kanske för då mötte jag upp " människan " och drog till han och sova , skööönt ! check .

Idag är det fredag och fest ännu en gång , en kompis till mig fyllde 18 förra veckan och ska ha sin 18 års fest ikväll , hoppas det blir kul annars har jag taggat förgäves ! haha .

allt för mig just nu , pussssss / dorentinarask .
slut som artist ! 



2 kommentarer:

  1. Tjejen, du vet hur man festar. SHOW ME TONIIIGHT!
    PUSSSS

    SvaraRadera
  2. ofc bruden ! i will show you some magic , pusss

    SvaraRadera