se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 26 februari 2011

natttiis

Vet inte riktigt vad som hände ikväll tjaffs hit och dit vi är dom falskaste blablabla men jag bryr mig inte vad folk säger , jag vet vem jag är och jag vet vad jag kan göra that's it "utropstecken" 
Ville bara påpeka att jag pratat med en brud hela kvällen som trotts allt visa sig vara en väldigt gullig och trevlig tjej , vi är nog för lika för att egentligen förstå hur vi ska bete oss mot varandra , men nu är allt bra och jag är glad ! 
trotts allt som hänt ikväll har jag ändå haft det ganska trevligt , så tack till mina underbara vänner som gjorde min kväll ni är fantastiska , love .

så säger godnatt till omvärlden nu ska jag gå i ide , tack och godnatt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar