se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 6 februari 2011

frezee

go'dag.

idag har jag mest sovit bort hela dagen , jag va så fruktansvärt trött igår när jag kom hem och orolig för den delen, mina vänner josefine och lina kidnappa mig igår när jag som mest ville åka hem så fick jag inte det för dom, så dom kidnappa mig hah störda människor !
Igår kan jag säga att vi va ute på en road trip , först kl 11 på morgonen åkte vi till uppsala för att kolla på herrarnas innebandy match i allians hallen efter det åkte vi till östhammar och kolla på damernas innebandy match , lite senare stanna vi på stoppen där isabel jobbar i östhammar och vi skjutsa henne till alunda och efter alunda så åkte vi hem och fixa oss eller dom inte jag , hade verkligen ingen ork ..
Lite senare på kvällen vid 9 ungefär kom lina och josefine in i mitt rum helt plötsligt och jag låg i sängen och va sjukt trött haha kan ju lova att jag inte fick ligga kvar så länge till utan va tvungen att gå upp och fixa mig . det hände egentligen inte så mycket den kvällen utan vi va på en liten fest sen va vi mest ute och åkte och skrattade åt josefine som va förbannad , hah så söt !

Har inte gjort så mycket idag som jag sa tidigare mest sovit ut och tagit det lugnt , kanske får besök ikväll men det är inte riktigt säkert än men jag hoppas , behöver vara med honom nu .. 


when i look at you .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar