se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 25 februari 2011

everybody wants to be a superstar

Nu har jag piggnat till en aning men är fortfarande galet trött , blir galen när hela min facebook sida är full med chattar alla skriver och ja blir tokig helt enkelt känns som huvudet ska sprängas ! haha jag får stå ut helt enkelt för ikväll är det fest ännu en gång och tror det kan bli ganska kul , jag har blivit taggad som sjutton så nu jävlar kör vi ! 
Mina föräldrar är uppe hos min mormor i gävle också så det känns grymt skönt att ha huset för sig själv och bara ta det j*vligt lugnt hihi .
Om ni inte är taggade för en kväll till med massa fest så lär ni börja tagga ganska snart för det är fan en 18 års fest och då är men inte otaggad , spelar ingen roll vems fest vart den ligger ! man ska alltid va taggad right ? ye right haha . Nej nu tror jag att jag överdrev, jag är inte alltid taggad men man kan ju alltid låtsas om vi säger såhär för att få allt undanstökat så är jag i stort sätt alla gånger taggad till 1000 ! 

7 dagar kvar , längtar ! 



Stand for what you believe in, even if it means you stand alone ! 
så jävla rätt och klokt , den som kom på detta så få en klapp i bakskallen, 
själv så snodde jag det från en väns fb hihi . busigt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar