se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 18 februari 2011

danza kurduro

Hejhej folks .,

Idag har jag bara gått i skolan och inte gjort så mycket egentligen , kom hem för en stund sen och jag och mamma har suttit och pratat en massa om hur kul det kommer bli med en liten valpis som springer omkring och är galen , hah längtar som tusan menmen man kan inte göra mer än bara vänta ! 
Vet inte riktigt vad som händer ikväll kanske blir lite drickande med mina kära vänner ? hm det vet man aldrig men man kan ju alltid hoppas eheh .


Du ska inte klaga på mig för du är skittso ena dagen gillar du mig så mycket en dagen ber du mig dra åt helvete så fort det är bråk mellan oss så är det jag som får all skit när det är du som gör felen , åh är total trött på dig verkligen gå och bråka med nån annan och va skittso mot henne. du ringer mig varenda dag som allt är lugnt , men vem tror du jag är egentligen ?.. cp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar