se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 27 februari 2011

15:27

Nu har jag äntligen vaknat efter att jag varit pigg hela natten haha , det vart en ganska tidig kväll igår kom hem runt 1 någonting men kom inte i säng förren 4 kanske, hade inte så stor koll på klockan , gick lite bra program på tv'n så satte mig med mamma och kolla lite mysigt .
Idag tror jag inte det händer så mycket utan ska väll vara med josefine och lina som just nu är påväg till alunda för att lämna rasmus,makke och emma får se när dom kommer hem helt enkelt hihi .
Jag är skapligt trött och jag tror jag kommer somna väldigt väldigt tidigt inatt haha , imorgon börjar skolan också och runt 3 imorgon ska jag följa med när lina skjutsar sina föräldrar till båten vet inte riktigt vilken båt så kan inte säga så mycket om det förutom att det är en kryssning dom ska på , vill också åka på kryssning ! GENAST . haha

Hoppas ni alla haft en bra helg iallafall , för det har jag haft .
hör av mig senare , pusssss / dorentinarask .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar