se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 12 januari 2011

vacker utan spackel

godmorgon taklampor .

jag har precis vaknat och det första man för på morgonen när man är ledig det är att sätta sig vid datorn :o hah jag hade tänkt ut och springa men det är så dåligt väder så det hade jag inge lust med alls .
Som ni kanske vet så va jag ledig varenda onsdag förut vilket jag är nu också men jag tror det kommer ändras denna tremin tyvärr menmen . haha
Idag ska jag förmodligen träffa en kompis lite senare men innan det ska jag nog städa lite duscha osv kan ju vara bra eller?
imorgon är det knut , hur kul ? as kul , ska verkligen bli jätte roligt men jag hatar verkligen knut på samma gång som jag älskar det hah , för jag blir alltid skrämd så jävla mycket , folk kommer och slänger ner mig i snön osv och jag hatar verkligen när man inte ser vem människorna är det är hemskt .. usch .
Undrar om fruktosten väntar på mig ? haha jag tror det jah , så vi hörs ! pussss / dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar